Kontorsassistent på del-/halvtid till Moberg Pharma
Kontorsassistent på del-/halvtid till Moberg Pharma
Moberg Pharma AB söker en Kontorsassistent/Receptionist till huvudkontoret i Alvik. Vi är ett expansivt svenskt läkemedelsföretag med 30 anställda som utvecklar och säljer medicinska produkter inom framförallt dermatologi. Vi söker dig som trivs med och vill bistå med service och enklare kontorsadministration till vårt snabbväxande företag.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter:
- Administrativa- och receptionssysslor som att ta emot besökare, förbereda/supportera möten med utskrifter, göra iordning kaffevagn inför möten samt samordna större kontorsgemensamma kaffestunder, boka bud, luncher, resor etc. Vidare sköter du inköp av förbrukningsvaror och kontorsmaterial, posthantering samt är kontaktperson för fastighetsägaren vid felanmälan och säkerställer en trivsam miljö i kontor, kök och konferensrummen
- Dokumenthantering och uppföljning i företagets avtalssystem
- I rollen som kontorsassistent har du tar hand om vår internservice samt stöttar dina medarbetare med allt de kan tänkas behöva hjälp med både högt och lågt
Erfarenheter och kvalifikationer:
För att trivas hos oss tror vi att du är serviceinriktad, lyhörd och ser detaljer. Du tycker om att hålla ordning och reda omkring dig och du är en ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje. Vi söker dig, gärna lite äldre, som vill hjälpa oss med ovan arbetsuppgifter och kan tänka dig att arbeta 30-50%, i första hand måndag – torsdag mellan kl. 13:00-17:00.
Som person är du proaktiv, van att prioritera och strukturera samt har lätt att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är van vid korta deadlines även när tempot är högt och har ett tydligt kundfokus (oberoende om det är interna eller externa kunder). Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av liknande arbete. För denna tjänst krävs ett allmänt sunt och logiskt förnuft, en representativ personlighet och ett trevligt och tillmötesgående sätt. Vidare är det viktigt att du har god datavana. Tjänsten är initialt en inhyrning via Sense Talents och går sen över till fast anställning hos oss med tillträde snarast möjligt.
Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att höra av dig till Susanne Waering eller skicka in din CV och ett personligt brev via nedanstående länk. Urvalsprocessen kommer att ske löpande från start. Vi ser fram emot att höra av dig! För mer information om tjänsten vänligen kontakta Sense Talents, Susanne Waering via mejl: susanne@sensetalents.se.