Kontorsassistent till Access Partners
Kontorsassistent till Access Partners
Access Partners grundades 2006 och är en framgångsrik oberoende finansiell rådgivare till företag och kunder på den nordiska marknaden. Vi som arbetar här är ett ungt, drivet team med omfattande erfarenhet av bankverksamhet, värdepappershandel och strategisk rådgivning från internationella och nordiska väletablerade bolag.
Access Partners har kontor i Helsingfors och Stockholm och är tillsammans 17 anställda varav 8 arbetar i Stockholm. Vi söker nu en driven och engagerad assistent till vårt Stockholmskontor på Strandvägen i Stockholm. För mer info se www.accesspartners.com.
Här är en tjänst för dig som lockas av att ha en social och central roll där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter av administrativ eller operativ karaktär i ett dynamiskt ungt gäng. Tjänsten innefattar i stort att ansvara för inkommande samtal, ta emot besökande kunder, leverantörer och gäster. Rollen innebär också ansvar för trivseln och ordningen på kontoret i sin helhet samt att se till att allmänna ytor, kök och konferensrum är undanplockade och representativa och att ansvara för kontorsrelaterade beställningar och inköp samt ordna med matbeställningar till luncher och övriga möten. I tjänsten ingår även att arrangera olika interna eller kundrelaterade events och evenemang, koordinera resor, hotellbeställningar och assistera teamet i deras arbete med att binda in kundpresentationer, bistå med viss research etc.