Orderadministratör Movex sökes
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
Orderadministratör Movex sökes
För ett konsultuppdrag i 6 månader med eventuell möjlighet till anställning hos kund söker vi nu en orderadministratör till ett trevligt företag i Göteborg.
Vi söker Dig som har några års erfarenhet som orderadministratör och som vill arbeta heltid på deras företag.
Du kommer att arbeta med hantering av orders och sköta registering, uppföljning samt dokumentation. Det är också en hel del administrativt arbete i rollen, främst kring att hantera olika serviceavtal som företaget har med sina kunder.
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av affärssytemet Movex. Svenska och Engelska är viktiga både i tal och skrift.
Vi söker en person som gillar att arbeta i en dynamisk miljö både självständigt och i team. Egenskaper som är viktiga är driven, noggrann, social och flexibel.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast.
ANSÖKAN
Ansök snabbt genom att fylla i din e-post nedan och välj fortsätt.Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!