Administratör 60%
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
Administratör 60%
Vi söker nu administratör på 60% för uppdrag hos kund med start omgående. Kunden finns i Göteborg och är på ett större lager.
Arbetsuppgifter I rollen som speditörsassistent arbetar du administrativt i företagets interna system. Du har kontakt med lager kunder och olika transportbolag.
Kompetenskrav:
Du har några års erfarenhet av arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller service Du har god datorvana. Du talar både svenska och engelska. Erfarenhet från en liknande roll ses som meriterande.
Vi söker dig som är serviceinriktad och stimuleras av att bemöta kollegor och kunders efterfrågan på god service. Du trivs med att arbeta i team vilket bidrar till ditt höga engagemang för ett gott arbetsklimat. Som person är du noggran och tar gärna egna initiativ för att lösa problem. Vidare uppskattar du ett högt tempo och att få driva ditt arbete framåt självständigt.
Övrig information
Ibland väljer vi att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är när du kommit på intervju. Senast om vi ses på intervju. Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse
Stämmer detta in på dig så vill vi gärna ha in din ansökan så snart som möjligt. Vi tillämpar löpande urval. Välkommen med din ansökan!