Inköpare till stort företag i Göteborg
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
Inköpare till stort företag i Göteborg
För uthyrning till ett stort internationellt företag i Göteborg söker vi nu en inköpare med erfarenhet av inköp av tjänster. Uppdraget är initialt på ca 4 månader och kommer med stor sannolikhet att förlängas. Du kommer bland annat arbeta med inköp, avtal, förhandling av konsultinköp. Du är också med och bygger upp rutiner och processer kring inköp. Vi ser gärna att du som söker har en högskoleutbildning inom ekonomi eller teknik och har erfarenhet av åtminstone 2 år ifrån arbeta i liknande roll. Du är van vid att lösa problem som uppkommer i det dagliga arbetet och har god vana av att hantera flera pararella uppgifter. Du är även en god administratör som arbetar strukturerat och håller ordning och reda. Som person är du driven, lättlärd och självgående i arbetet. Du är social och har lätt för att kommunicera med både kollegor och leverantörer Vi arbetar med löpande urval så skicka in dina ansökan snarast.