Receptionist/admininstratör till Närkefrakt
Receptionist/admininstratör till Närkefrakt
Är du Närkefrakts nya receptionist?
Vi söker dig med erfarenhet från tidigare receptionist/växelarbete.
Du kommer att vara företagets ansikte utåt och ansvara för receptionen och växeln. Du kommer även hjälpa till i vår kundtjänst, arbeta med posthantering, enklare administration samt vara köksansvarig .
Din roll är att ge god service och ett bra bemötande. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande. Viktigt är att du är flexibel och ser vad som behöver göras samt är van att hålla många bollar i luften.
Goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift är ett krav, likaså god datavana.
Tjänsten är till att börja med en bemanning som för rätt person kan komma att övergå i en tillsvidareanställning.
Tjänsten är 100%, mån-fre, kl.7.30 - 16.30
Tillträde 7/8.
Placering Örebro.
Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev omgående, skicka in till personalpoolen.se/lediga-jobb urval kan komma att ske löpande.