Vi söker en person för orderadministration
Aptera Bemanning & Rekrytering. Vi etablerade vår verksamhet 1984 och har ett mycket stort och välutvecklat kontaktnät i alla branscher. Vi arbetar mycket professionellt mot såväl kunder som kandidater för att uppnå högsta möjliga träffsäkerhet i alla uppdrag.
Vi söker en person för orderadministration
Vi söker för uppdrag hos vår kund en serviceinriktad person för kundorderhantering.
Företaget som ingår i en större koncern har ett mycket trevligt kontor med ca tio personer i Sisjö Industriområde. De tillverkar, reparerar och säljer tekniska produkter för industrin.
Arbetsuppgifter och kvalifikationer
Arbetsuppgifterna i tjänsten består av orderläggning i affärssystem M3/Movex. Beställningarna tar du emot via e-post och telefon. Eftersom tjänsten innebär kundkontakter är det viktigt att det ligger naturligt för dig att alltid ha en trevlig ton i din kommunikation, både muntligt och skriftligt.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kundorderhantering i affärssystem. För tjänsten behöver du ha goda kunskaper i Officepaketet och behärska såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Vi söker dig som är engagerad, positiv, nyfiken och ödmjuk. Du har lätt för att lära och förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter.
Tjänsten är 75 % av heltid. Du kommer att vara anställd på Aptera Bemanning & Rekrytering och uthyrd till vår kund.
Tjänsten ska tillsättas i mitten av september. Intervjuer kommer att ske under augusti månad.
Ansökan
Du är välkommen att söka via www.aptera.se.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras fr.o.m. den 1 augusti. Ansvarig rekryteringskonsult är Katarina Holmdahl, tel. 031-200336