Kundtjänstmedarbetare/operativ inköpare till Kungsängen.
QStaff Bemanning AB .. ..är ett väletablerat bemanningsföretag som verkat i Stockholm sedan början av 2000-talet. Vi är nära hundra medarbetare och har vårt huvudkontor i Sollentuna, norra Stockholm. Våra kunder är små och stora företag, kommuner och organisationer i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Kundtjänstmedarbetare/operativ inköpare till Kungsängen.
Vi söker nu en driven medarbetare till vår kund G-TEK som skall arbeta med en kombinerad kundtjänst och operativ inköpsroll.
G-TEK AB startades 1995 och är en komplett systemleverantör av motorinstallationskomponenter till mobila fordonstillverkare inom bland annat gruv- och skogsindustri.
I dagsläget arbetar ca 20 personer i moderna lokaler i Kungsängen, strax nordväst om Stockholm.
Om jobbet
Denna roll kräver att du har skinn på näsan, har hög arbetskapacitet, kan arbeta självständigt, har mycket god samarbetsförmåga samt är kommunikativ och drivande. Dessutom är det viktigt att du är noggrann, social, positiv och ansvarstagande samt trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom kundservice/inköp/supplychain eller relevant utbildning inom området och vana av att arbeta i ERP-system samt Excel. Är du strukturerad och gillar problemlösning? Drivs du av att skapa goda kund- och leverantörsrelationer samt att göra det lilla extra? Gillar du också att arbeta i en platt och snabbfotad organisation?
Då har vi ett riktigt bra arbete till dig.
I rollen som kundtjänstmedarbetare/operativ inköpare i G-TEKs ”innegäng” kommer du att arbeta med operativt inköp, logistikplanering och kundservice. Du blir ”spindeln i nätet” och har daglig kontakt med viktiga kunder och leverantörer. Kontakten sker på ett enkelt, effektivt och trevligt sätt med hög kvalitet.
Egenskaper
För att trivas på G-TEK är du nyfiken, ambitiös, lösningsorienterad och har lätt för att ställa krav. Du är van att hantera många frågor samtidigt och är kommunikativ i tal och skrift. Att sätta stolthet i att skapa långsiktiga relationer och att vara uthållig är något som är självklart för dig. Du tycker det är viktigt att ha kul på jobbet och att kunna bidra med god energi.
Din bakgrund
Gymnasieutbildning.
Meriterande med utbildning inom inköp/supplychain.
Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst.
Svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande med tyska.
Goda kunskaper i Office, speciellt Excel.
Erfarenhet av att arbeta i ERP-system.
G-TEK erbjuder
Tjänsten erbjuder en spännande möjlighet att själv få vara med och påverka både din egen och G-TEK:s utveckling. Du, tillsammans med övriga anställda, bidrar till en glad och stimulerande miljö med kvickt tempo och snabba pragmatiska beslut. Fokus är att skapa ett långsiktigt och bestående värde för kunder, leverantörer och anställda. Hög kvalitet präglar hela organisationen.
Stämmer detta in på dig så är du välkommen att skicka in din ansökan omgående.
Lön enligt överenskommelse.
Arbetstid heltid.
Start enligt ök.