Ekonomiassistent
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov.
Ekonomiassistent
Ekonomiassistent Kundreskontra Rapid Säkerhet AB
Som ekonomiassistent/kundreskontra ansvarig kommer du att arbeta i huvudsak med fakturering och kundreskontrahantering för Rapid Säkerhet AB. Arbetet sker på vår ekonomiavdelning. I arbetet ingår följande bland annat följande arbetsuppgifter:
*Fakturering
*Registrera inbetalningar
*Utreda felbetalningar
*Betalningspåminnelser
*Räntefaktureringar
*Avstämningar
*Avtalshantering
*Registrering av leverantörsfakturor.
Utöver detta tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter relaterat till ovanstående såsom telefonförfrågningar, begäran om fakturakopior med mera samt andra kontrosgöromål.
Arbetet innebär kontinuerliga kontakter med såväl kunder som den egna drifts och försäljningsorganisationen.
Kvalifikationer och egenskaper:
Den vi söker har erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och arbete med kundreskontra, med minst två års erfarenhet. Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt.
Viktigt att du har erfarenhet av arbete i redovisningssystem och det är en merit om du har goda kunskaper i Pyramid som är vårt affärssystem.
Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga.
För att nå framgång i denna roll bör du vara självgående, noggrann och stresstålig.
Planerat anställningsdatum, omgående, dock senast 1 augusti 2016.
Information om Rapid hittar du på www.rapidsakerhet.se
Ansökan inkl CV och lönekrav skickas till: Rapid Säkerhet AB
Box 2046
120 74 Sundbyberg
Eller via länken på annons sidan.
Varaktighet/Arbetstid Fastanställning heltid Lön Fast lön Ansökan: Sista ansökningsdag: 2016-06-30 Ange referens: Ekonomiassistent |