Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till AB Megamet i Ängelholm
AB Megamet är ett oberoende privatägt bolag som etablerades 1978. Sedan 1980-talet är vi helt inriktade på eld och syrafasta entreprenader. Sedan 1995 har vi egna lokaler med huvudkontor samt lager och verkstad för prefabtillverkning i Ängelholm. Vi omsätter cirka 150 MSEK/år 2021 och har 35 anställda på kontor och lager. Utöver dessa tillkommer ca 60 årsarbetare som utför installationer, reparationer och service/underhåll. Lär mer om oss på vår hemsida megamet.se
Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till AB Megamet i Ängelholm
Vi söker nu omgående en Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till ett längre uthyrningsuppdrag (cirka 12-15 månader, ett graviditetsvikariat) ute hos vår kund AB Megamet i Ängelholm. Omfattningen är på cirka 50-75% av motsvarande en heltidstjänst med tillträde omgående.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter som fakturering och löner men även andra arbetsuppgifter inom backoffice som t.ex. reception eller telefonväxel. Många av arbetsuppgifterna kommer att handla om att mata in olika data i företagets fakturerings- och lönesystem.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder ett omväxlande arbete inom en viktig del av kundens verksamhet. Megamet är ett framgångsrikt svenskt företag som är en komplett leverantör av eldfast och syrafasta installationer för den tunga industrin. För rätt person finns möjligheter till fortsatt anställning på AB Megamet efter avslutad uthyrningsperiod.
Dina personliga egenskaper
-Du kan börja omgående med start i början av april.
-Är en naturlig och glad person.
-Är flexibel och allround som person.
-Har god allmän datavana (Office 365 programmen).
-Har god vana och kunskap av ekonomisystemet Hogia samt av löneprogrammet Agda PS.
-Har tidigare vana och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration/backoffice.
-Behärskar svenska samt engelska språket i tal och skrift.
-Är bosatt i närområdet kring Ängelholm.
Arbetsort & arbetstider
Arbetet sker på AB Megamets kontor i Ängelholm. Arbetstid är dagtid (måndag-fredag). Enligt gällande kollektivavtal Unionen. Omfattning cirka 50-75% av motsvarande heltid. Megamet har högsäsong under juli månad.
Observera tillträde omgående enligt överenskommelse.
Ansökan
Välkommen att kontakta Ny Kollegas rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60 vid frågor om tjänsten. Sista ansökningsdag är den 26 mars, men ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen och blev i oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.