GREENPEACE söker en insamlingsadministratör
GREENPEACE söker en insamlingsadministratör
Har du ett öga för detaljer, en passion för rapportering och siffror, och vill jobba på en arbetsplats där du kan göra verklig skillnad? Greenpeace söker en energisk, resultatdriven och självgående person som med sitt noggranna administrativa arbete säkerställer en väl fungerande insamlingsverksamhet.
Rollen innebär administrativt stöd till insamlingsavdelningens ledningsgrupp för att möjliggöra ett effektivt arbete och att avdelningen når sina insamlingsmål. Denna position ansvarar även för stöd, proaktiv samordning och kommunikation för hela insamlingsavdelningen, inklusive att producera en rad rapporter och presentationer, samt utveckla processer och rutiner som stöder den nordiska insamlingsverksamheten i såväl dagligt arbete som rekrytering och utbildning.
20% av din tid arbetar du med vår CTO som du tillhandahåller logistiskt stöd för möten och nyckelprocesser som projektplanering, dokumentgranskning och hantering av uppdateringar till riskregistret .
Kandidater till tjänsten har en stark integritet, är uppmärksamma på detaljer, står bakom Greenpeace kärnvärden, och är målinriktade och innovativa. Denna position är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Positionen är baserad på vårt kontor i Stockholm och du behöver tala och skriva flytande svenska och engelska.
För att ansöka: Läs arbetsbeskrivningen här och skicka in ett personligt brev på engelska där du berättar hur du uppfyller kriterierna och varför du vill arbeta för Greenpeace. Bifoga även ditt CV (även detta på Engelska) och skicka in ditt svar senast den 25/11 via formuläret nedan.
För frågor angående positionen kontakta :
Celeste Stewart, insamlingschef Greenpeace Norden: celeste.stewart@greenpeace.org
Julia Hedberg, facklig representant: julia.hedberg@greenpeace.org