Administratör/Kundtjänstmedarbetare
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
Administratör/Kundtjänstmedarbetare
Vill du jobba som administratör/kundtjänstmedarbetare.
För kommande uppdrag söker vi en administratör med kundtjänsterfarenhet.
Arbetet består i att hantera olika ärenden. Analysera kundförfrågningar och ge lösningsorienterade svar. Kontakten sker via telefon och mail.
Du som söker förstår vikten av ett bra bemötande och du har en utpräglad servicekänsla.
Då du i tjänsten kommer hantera flera olika ärendehanteringssystem samt Officepaketet så behöver du ha god datavana. Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. En merit är om du har tidigare erfarenhet av arbeta i en kundtjänst eller support. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för denna tjänst.
Tjänsten är en bemanning till att börja med. Start relativt omgående och beräknas pågå under sex månader i första hand med möjlighet till förlängning och till anställning direkt hos vår kund. Arbetstiden är dagtid måndag till och med fredag.
Om detta låter intressant önskar vi din ansökan med CV oss tillhanda senast den 31 augusti 2018. Urval kommer att ske löpande så ansök redan idag.
Välkommen med din ansökan!