Ekonomiassistent - Malmö
Ekonomiassistent - Malmö
Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Om tjänsten:
Vi söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund i Malmö. Arbetsuppgifterna innefattar löpande bokföring, betalningar och leverantörs- och kundreskontra, lägga orders och exempelvis beställa frakter.
Krav för tjänsten:
- 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper inom Visma 1000
- God datorvana med kunskap inom Office och Outlook
- Tidigare arbetat med bokföring
- Behärska svenska och engelska i tal och skrift
Vem är du?
Personliga egenskaper som eftersöks är en flexibel person som ska ha enkelt att skifta fokus utan att tappa tråden. Noggrannhet och struktur är viktigt. Mycket god förmåga att samarbeta i grupp och med stor lyhördhet för sin omgivning. Begreppen effektiv, ansvarfull, pålitlig och inkännande med öppenhet för förändringar är viktiga ledord.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!