Assistent till finansbolag för längre hyruppdrag
Assistent till finansbolag för längre hyruppdrag
Vi söker till vår kund som är en Investment Bank i centrala Stockholm en driven och teamorienterad Assistent för start ganska omgående och minst sex månader. Möjligheterna till fast anställning är mycket goda.
I denna roll kommer du att assistera teamet och en av firmans svenska VD'ar samt arbeta i nära samarbete med ytterligare en assistent. Arbetsuppgifterna inkluderar kvalificerad daglig support såsom kalenderhantering och koordinering av möten, middagar, konferenser samt arrangemang av konferenssamtal i Europa och USA. Vidare sköter du internationella resebokningar, säkerställer logi och transporter samt hanterar visa-ärenden. I tjänsten har du även hand om kvitton och reseräkningar, rapporterar i bolagets interna CRM system och sköter det dagliga administrativa på kontoret. Du har förmodligen haft liknande uppgifter tidigare.
För att passa för tjänsten bör du ha arbetat i en internationell miljö samt tala och skriva flytande kommersiell engelska och svenska. Tempot är tidvis högt och du bör vara van att arbeta i en dynamisk miljö där du får anpassa dig efter snabba förändringar och lösa uppgifter adhoc. Du arbetar obehindrat i Office programmen och hanterar med god hand Outlooks kalenderfunktioner. Egenskaper som noggrann, professionell, hjälpsam, driven och proaktiv är bra om du känner igen dig i. Ett härligt gäng vill gärna välkomna dig så snart som möjligt.
Ansök via länken nedan genom att skicka in ditt CV och ett personligt brev (på engelska) med information om din tillgänglighet för uppdragsstart.
Varmt välkommen med din ansökan! Vill du har mer information går det bra att kontakta Susanne Waering på Sense Talents på fornamn@sensetalents.se.