Office Manager till private equity bolag i Stockholm
Office Manager till private equity bolag i Stockholm
Vi söker nu till ett väletablerat private equity bolag en driven och självgående Office Manager. Företaget har funnits sedan 1998 och sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. På kontoret är man idag tio medarbetare och planerar att utöka med ytterligare kompetenser framöver då bolaget befinner sig i en expansionsfas.
I rollen som Office Manager har du en social och central roll där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter av administrativ eller operativ karaktär. Tjänsten innefattar i stort att ansvara för inkommande samtal, ta emot besökande kunder, leverantörer och gäster. Rollen innebär också ansvar för trivseln och ordningen på kontoret i sin helhet samt att se till att allmänna ytor, kök och konferensrum är undanplockade och representativa. Vidare ansvarar du för kontorsrelaterade beställningar och inköp samt ordnar med matbeställningar till luncher och övriga möten. I tjänsten ingår även att arrangera olika interna eller kundrelaterade events och evenemang, koordinera resor, hotellbeställningar och assistera främst VD och CFO, men även vara behjälplig det övriga teamet i deras arbete.