Vi söker en Office Assistant till Pembroke Real Estate
Vi söker en Office Assistant till Pembroke Real Estate
Pembroke Real Estate är ett internationellt fastighetsföretag som investerar, förvaltar och utvecklar fastigheter. Pembroke grundades 1997 och förvaltar i dag över 600 000 m2 på nyckelmarknader i Europa, Japan och USA. Företaget köper, utvecklar och förvaltar fastigheter i goda lägen med utvecklingsmöjligheter, såväl rena kontors- och bostadsfastigheter som fastigheter för blandade ändamål.
Vi söker nu en driven och självgående Office Assistant för ett konsultuppdrag till Pembrokes kontor i centrala Stockholm. Uppdraget beräknas bli omkring ett år med goda möjligheter till förlängning. Rollen innebär att assistera och sköta administration på kontoret. Du kommer bl a att ha övergripande koll på och stämma av kontorsrelaterade kostnader mot budget, sköta arkivering, bearbeta fakturor och upprätta kostnadsräkningar, hantera post, uppdatera kontaktregister och ansvara för projektkalendern, sköta resebokningar mm. Rollen innebär också att förbereda interna och externa möten och events, se till att kontoret är representativt och trevligt och ansvara för beställningar till kök och kontorsförråd. Du rapporterar till Office Manager.