ADMINISTRATÖR / MARKNADSASSISTENT TILL VASALLEN I STRÄNGNÄS
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
ADMINISTRATÖR / MARKNADSASSISTENT TILL VASALLEN I STRÄNGNÄS
Information om Vasallen :
Vasallen grundades 1997 med uppdraget att omvandla nedlagda försvarsfastigheter, sedermera har uppdraget utvecklats att även innefatta alla sorters fastigheter.Totalt har Vasallen förvärvat 24st fastighetsbestånd över hela Sverige, varav 20st idag är utvecklade och sålda. Kvar hosVasallen finns idag utvecklingsprojekt i Strängnäs, Vaxholm, Kristinehamn, Sollefteå och Luleå.
Vasallens framgångar grundar sig på kompetenta medarbetare som är engagerade, delaktiga och idérika - samt ser möjligheterna där ingen annan ser dem. Vår starka ställning inom fastighetsutveckling har vi nått tack vare målmedvetna dialoger med våra samarbetspartners och hyresgäster.
I Strängnäs äger Vasallen Eldsundsviken. Området ligger mycket vackert vid Mälaren, väster om stadskärnan.
Tidigare var detta regementet P10, nu håller Vasallen på att omvandla området till en komplett stadsdel med såväl sjönära boenden som skola, handel, verksamheter och service. Bland annat har Campus Strängnäs etabletat sig på området med upp till 1 000 studieplatser.
Nu söker vi till Vasallen i Strängnäs en administratör & marknadsassistent.
Uppdraget kommer att börja som ett bemanningsuppdrag, där Du blir anställd av Personalpoolen Mellansverige AB och för rätt person kommer tjänsten att kunna övergå i en tillsvidareanställning hos Vasallen i Strängnäs.
Vi söker Dig som tycker om att ta på Dig uppgifter allteftersom de dyker upp. Du är driven och tycker om samarbete likväl som att arbeta självständigt.
Du kommer att ha mycket både interna och externa kontakter, vilket ställer krav på att Du trivs i en sådan miljö.
Du kommer bl a att arbeta med:
* Ta emot kunder & besökare till kontoret
* Växeltelefon och posthantering
* Nyckelhantering
* Föra protokoll vid möten
* Skriva hyreskontrakt
* Kontakter med hyresgäster, hantera ev inkassoärenden
* Kontering av fakturor
* Hålla kund- och hyresgästregister uppdaterade
* Uppdatera och bevaka hemsidor
* Kontakt med reklambyrån gällande grafiskt material
* Skriva & skicka ut hyresgästinformation
* Annonsering i tidningar & press
Arbetet kommer även att innebära att Du kommer att delta i visningar av nya bostäder, ta fram visuellt material till dessa, samt vara ansvarig för att visningslägenheterna är attraktivt dekorerade mm.
Har Du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Pernilla Dawidson, på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon 019-12 60 59.
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 26/1 2014, bestående av ett personligt brev och din CV.
Du ansöker om tjänsten via vår hemsida: www.personalpoolen.se/jobb
Välkommen med Din ansökan!