TILLSATT! Administratör/intern support till PerkinElmer
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se eller
www.facebook.com/ serveOffice
TILLSATT! Administratör/intern support till PerkinElmer
I samband med ett föräldravikariat söker vi nu en administratör till PerkinElmer.
Arbetsuppgifter
Som administratör på PerkinElmer kommer du att arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter. De består bland annat av kontroll av leverantörsfakturor, posthantering, div inköp till kontoret, svara på inkommande samtal, boka pakettransporter och göra rese-, hotell- och konferensbokningar. Det är ca 25 personer anställda i Sverige och på kontoret i Upplands Väsby är det 7 personer stationerade. Du kommer att ansvara, mer eller mindre, för det mesta inom administration och intern support på kontoret.
Uppdraget är på 50% av en heltid med start snarast möjligt och ungefär ett år framåt i tiden. Arbetsplatsen är belägen i Upplands Väsby med bussförbindelse c:a 400 meter från kontoret.
Kvalifikationer
För att trivas med och klara av arbetet vill vi att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är van att arbeta med många olika arbetsuppgifter och tycker att det är kul när det händer oväntade saker. Eftersom arbetsgruppen på kontoret är relativt liten, och dessutom är delar av den ofta på resande fot, vill vi att du trivs med att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Vi vill också att du är noggrann, har ett sinne för detaljer och ser till att slutföra saker. Då företaget ingår i en internationell koncern vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska. Vana att hantera fakturor är meriterande, likaså intresse/erfarenhet inom HR.
Vi erbjuder dig
Förutom en marknadsmässig ersättning erbjuder vi ett mångsidigt arbete hos ett framgångrikt företag som är under ständig utveckling. Det är högt i tak och arbetsplatsen präglas av ett öppet arbetsklimat vilket skapar förutsättningar för, och möjligheter för dig, att påverka och effektivisera arbetet.
Ansökan och kontakt
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.
Välkommen!