Löneadministratör sökes
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov.
Löneadministratör sökes
Nu söker vi Löneadministratör till kontoret i Rissne/Sundbyberg.
Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för ca 400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB.
I arbetet ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
- Lönekörningar
- Arbetsgivarintyg
- Registrera nya anställda
- Lägga upp och registrera löner
- Lönerelaterade kontoavstämningar
- Hantering av personalförsäkringar
Kvalifikationer och egenskaper:
Den vi söker är löneadministratör med minst 2års erfarenhet av kvalificerat lönearbete.
Det är en merit att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid och/eller Intelliplan.
Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt.
Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga.
Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet.
Varaktighet/Arbetstid:
Fastanställning med 6 mån provanställning
Heltid
Lön
Månadslön
Lönekrav lämnas i ansökan
Ansökan
Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV och lönekrav.
Ange referens: Löneadministratör
Kontaktperson: Peter Holmgren peter.holmgren@rapidbevakning.se
Sista ansökningsdatum: 2013-08-06
Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsten kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet.
Information om Rapid hittar du på www.rapidbevakning.se