Klarna AB


Administratör

5 platser

Vi söker löpande juniora personer för kortare uppdrag (oftast 3 veckor, med möjlighet till förlängning) till vår kund Klarna. Du bör vara tillgänglig med kort varsel. 

Uppdragen är oftast enklare administrativa backofficeuppgifter.

Vem är du?

Vi ser att du är självgående, snabblärd, har hög arbetsmoral och är effektiv samt att du har en förmåga att driva dig själv till det yttersta. Du bör även ha en del skinn på näsan. Vi lägger stor vikt vid punktlighet.

Du ska ha lätt att anpassa dig på kort tid i en ny miljö och du har 100% fokus på arbetet. Du får alltid en kort introduktion.

Klarna sitter i en trevlig arbetsmiljö innanför tullarna. Arbetstiderna är vardagar 08.00 – 17.00.  

Klarna har valt att arbeta med bemanning - och rekryteringsföretaget Next u i denna bemanning. Vilket innebär att du kommer att vara anställd som konsult hos Next u men du kommer att utföra ditt arbete hos Klarna.

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Vid frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringsansvarig, Ingela Haglund på tel: 070-770 31 21 eller Sandra Gustavsson 070-770 31 20

Välkommen med din ansökan redan idag! 

ANSÖKAN

Kontaktpersoner
Sandra Gustavsson, 070-770 31 20, Rekryterare/Konsultansvarig
Ingela Haglund, 070-770 31 21, Rekryterare/Konsultansvarig


Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!