Vi söker en serviceinriktiad Administratör
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Vi söker en serviceinriktiad Administratör
För en kunds räkning rekryterar vi nu en serviceinriktad administratör!
Dina dagliga arbetsguppgifter kommer bestå av att administrera och stötta utesäljare, ta emot kundförfrågningar, beställa varor och lägga in ordar. Du arbetar dagligen i affärssystemet Pyramid. Det förekommer även en del fakturering. Du har lätt att ta egna indikativ och ett eget driv.
Vem är du?
Du är ansvarsfull och flexibel och tycker om varierande arbetsuppgifter. Du tycker om att stötta dina kontorskollegor och du prioriterar dina arbetsguppgifter utifrån verksamhetens bästa.
* Tidigare erfarenheter av affärssystemet i Pyramid är mycket meriterande
* Du har god datavana
* Du är strukturerad och har en naturlig fallenhet för ordning och reda
Placering Örebro
Har Du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Anna-Lena Rydelius, rekryteringskonsult på Personalpoolen Mellansverige AB 019-500 9950. Sista ansökningsdag 30/4 2012.
Varmt Välkommen med Din ansökan!
Heltid
Tillträde omgående