Administratör till Söderberg & Partners Gruppförsäkringar

Söderberg & Partners växer vidare och söker nu en gruppförsäkringsadministratör till vår verksamhet i Sundsvall. Tjänsten är en tillsvidareanställning i vår grupp som idag består av fyra personer. Vi söker dig som är öppen och trevlig, samt har en vilja att självständigt organisera och ta tag i dina arbetsuppgifter.

Som gruppadministratör arbetar du med att ge service till kunder, såväl externa som interna. I arbetsuppgifterna ingår löpande försäkringsadministration och fakturering. Du fungerar även som stöd och support i organisationen kring gruppförsäkringsfrågor.
Erfarenhet av försäkringsadministration och löpande ekonomiarbete är meriterande.

Vi ser gärna att du:

- är noggrann och strukturerad
- är serviceinriktad
- tycker om att ha många bollar i luften
- har förmåga att arbeta självständigt och i grupp


Kontoret i Sundsvall är centralt beläget och har en trevlig atmosfär. Det här kontoret är till stor del specialiserat på administration och bistår många av Söderberg & Partners rådgivare runt om i landet. För närvarande är vi drygt 80 medarbetare.


Marina Nygren, 08-451 50 54

 
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!

Söderberg & Partners är Sveriges ledande obundna rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 900 medarbetare.

Söderberg & Partners
HR-avdelningen
Box 7785
Regeringsgatan 45
103 96 Stockholm

Telefon: 08-451 50 50
Fax: 08-451 50 99