Självständig och engagerad försäkringsadministratör

Vill du växa med oss? Söderberg & Partners söker ansvarsfulla och driftiga försäkringsadministratörer inom LIV-området. Ditt arbete består av att hjälpa våra rådgivare med att förbereda, handlägga och följa upp våra kunders pensions- och försäkringsärenden. Arbetet är till största delen administrativt men innebär också daglig kontakt med både kunder och försäkringsbolag. Vi söker dig som är öppen och trevlig, samt har en vilja att självständigt lösa problem och ta tag i dina arbetsuppgifter.

Söderberg & Partners är en kreativ och nyskapande organisation där medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter. Vi har korta kommunikationsvägar och uppmuntrar egna initiativ och idéer. Huvudkontoret är centralt beläget på Regeringsgatan 45.

Vi ser att du:
- har erfarenhet från försäkringsbranschen
- är engagerad och lättlärd
- är noggrann och strukturerad
- är serviceinriktad med kunden i fokus
- har goda IT-kunskaper

Erfarenhet av Visi är meriterande.

Kontaktperson: Marina Nygren, HR, 08-451 50 54

 
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!

Söderberg & Partners är Sveriges ledande obundna rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 900 medarbetare.

Söderberg & Partners
HR-avdelningen
Box 7785
Regeringsgatan 45
103 96 Stockholm

Telefon: 08-451 50 50
Fax: 08-451 50 99