Självständig och engagerad försäkringsadministratör
Vill du växa med oss? Söderberg & Partners söker ansvarsfulla och driftiga försäkringsadministratörer inom LIV-området. Ditt arbete består av att hjälpa våra rådgivare med att förbereda, handlägga och följa upp våra kunders pensions- och försäkringsärenden. Arbetet är till största delen administrativt men innebär också daglig kontakt med både kunder och försäkringsbolag. Vi söker dig som är öppen och trevlig, samt har en vilja att självständigt lösa problem och ta tag i dina arbetsuppgifter.
Söderberg & Partners är en kreativ och nyskapande organisation där medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter. Vi har korta kommunikationsvägar och uppmuntrar egna initiativ och idéer. Huvudkontoret är centralt beläget på Regeringsgatan 45.
Vi ser att du: - har erfarenhet från försäkringsbranschen - är engagerad och lättlärd - är noggrann och strukturerad - är serviceinriktad med kunden i fokus - har goda IT-kunskaper
Erfarenhet av Visi är meriterande.
Kontaktperson: Marina Nygren, HR, 08-451 50 54
|
|
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
|